Followers

29.10.09

Harap Maaf

Assalamualaikum semua.

Kakchik tak dapat nak upload gambar semasa gala petang tadi sebab kepala tengah sakit ni. InsyaAllah kalau esok sakitnya dah hilang kakchik akan uploadkan.

Maafkan kakchik ya. Mungkin sebab dah keluar rumah dari pagi menyelesaikan pelbagai urusan dengan memandu dan berjalan ke sana ke mari, darah kakchik naik sikit, tu yang rasa menyucuk-nyucuk di kepala. Balik rumah pun dah hampir 7.50 malam selepas ke rumah Kak An.

Jadi, kasi can kakchik rehat ya malam ni.

Diharap bersabar.

6 comments:

  1. Salam kak chik...
    saja nak bagi respond entry kat bawah nun....
    suka dgn pmakaian kak chik...
    tetap bgaya wpun berniqab....
    saya je yg sempoi....
    :)

    ReplyDelete
  2. salam kakcik,,
    get well soon!

    ReplyDelete
  3. TC - wkslm nurul. terima kasih. sekali-sekala je nurul kakchik pakai camtu.

    ReplyDelete
  4. nyza - wkslm nyza dan terima kasih. alhamdulillah ni jam 1.59pgi kakchik bangun dari tido sebab demam siang tadi. rasanya dah kebah ni.

    ReplyDelete
  5. zureen - alhamdulillah dah sembuh dah ni. terima kasih ya doakan kakchik.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails