Followers

28.5.09

Pizza dah kembali...



Jemput makan...



Satu saiz besar...



Satu saiz biasa.



Hehehe, sebenarnya beli je kat gerai Zan's di Karnival Jualan Mega '09 di Medan Mara, KB. Testimonial: Yang besar tak sedap, muak sikit dan agak masam tapi yang saiz biasa tu AMAT la SEDAP.

7 comments:

  1. Sedapnnya tgok gambar .. tambah pulak kakchik promo..
    esok pas jumaat leh pi tengok2..nak gi mlm nie tak sempat la pulak

    ReplyDelete
  2. salam kakchik... yang besar tu mungkin bahannya yang masam-masan agaknya ;)

    ReplyDelete
  3. nak piza nak pizza.....tapi pizza hut kene boikot. kat sabah takde pizza org islam. nak buat sendiri tak reti.....

    ReplyDelete
  4. dulu2 selalu gak beli zan's piza ni...blh thn gak rasanya...

    ReplyDelete
  5. Ted, karnival tamat malam tadi.

    Kak Tirana, sedap dimakan tapi kalorinya mak ai...

    Normi, boleh buat sendiri... caranya pun mudah. Cuba SEARCH pizza kat KOTAK CARIAN kakchik tu, tentu jumpa resepinya. Kakchik pun belajar ikut kawan2 je.

    Suzi, kakchik tak jumpa lagi kedai diorang kat KB ni tapi selalu gak beli bila Bazaar Ramadhan di stadium. Yang sedapnya beef pepperoni. Yum yum

    ReplyDelete
  6. Askum. Kak cik yang dikasihi. Selalmu datang blog kak cik. Kak cik sihat? Semoga dalam rahmah Allah sentiasa. Sedapnya gambar pizza tu. Saya pun suka pizza. Pernah juga buat. Tengah cuba-cuba resepi.:)

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails