Followers

22.6.11

Gerai Pisang Goreng di jalan menuju ke Penambang






Petang-petang begini siapa tak terliur nak makan semua ni. Minyak banyak pun bukan nak kira sangat asalkan boleh makan. Kakchik pun kadang-kadang sampai mengidam nak makan pisang goreng. Hari tu masa nak ke Sungai Keladi mengambil kek yang kakchik tempah, mata terpaku pada gerai ini. Dua kali lalu akhirnya kakchik berhenti dan membeli RM5 pisang goreng pelbagai jenis dan RM1 keropok. Bawa balik ke rumah makan beramai-ramai sambil minum teh panas. Alhamdulillah.

Pst... siapa tahu apa nama jalan tu?

10 comments:

  1. besaq nya kepok lekor.... hehe.... yeah it's look little bit oily... kalau sapa suka makan mesti sedap...


    terbayang2 nasi kerabu kak chik :X

    ReplyDelete
  2. kak kedai tu mesti fames kan.... sedap tak goreng pisangnye..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum

    kak chik ape kbr???

    sedapnya..bukan kata tgk petang je trliur..pepagi tgk pun trliur gak..:-)

    ReplyDelete
  4. memangla tersangat sedap kak chik hehhee

    ReplyDelete
  5. owh kat situ..mak pernah beli, katanya sedap sgt :)

    tadi baru lalu tapi xpasti jalan apa tu. hehe.

    ReplyDelete
  6. syikin, memang besaq syikin. beli RM1 4 batang untuk suami. kakchik tau makan pisang goreng je. oily pun bila dah nak makan tu tak kira dah hehehe. syikin nak makan nasi kerabu kenalah datang ke sini ya. special punya.

    ReplyDelete
  7. nasazfrog, agaknya sebab nampak tak putus je kenderaan berhenti. goreng pisangnya memang sedap. puas hati.

    ReplyDelete
  8. wa'alaikummussalam lin. kakchik sihat2 saja. kelakarlah lin ni. bak kata tengok bila2 masa pun terliur kan?

    ReplyDelete
  9. ajumohit pernah beli ke pisang goreng kat situ?

    ReplyDelete
  10. syaz dok kat semut api tentu biasa tengok gerai ni. kalau mak pernah beli maknanya dia pun tahu nama tempat tu kan? cuba tanya mak syaz.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails