Followers

20.7.11

Ronda-Ronda di KelCheff 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Apa khabar kalian pada hari ni? Kakchik, alhamdulillah sihat... dan kakchik doakan kalian juga sihat sejahtera. Pagi ni kakchik nak ambil masa sedikit untuk berkongsi gambar-gambar yang kakchik ambil semasa singgah ronda-ronda dalam 30 minit di tapak Kelantan Cheng Ho International Food Festival (KelCheff 2011) petang semalam. Singgah sebentar saja sementara menunggu jam 5.30 petang untuk mengambil cik abe di pejabatnya. Oleh kerana masanya agak singkat dan tapak pameran dan jualan yang luas, kakchik hanya sempat singgah di beberapa tempat sahaja terutama di ruangan makanan.

Cukuplah dulu kakchik bercerita, biarkan saja gambar-gambar berikut menjadi pembantu kakchik. Mana tahu ada yang melihat dan membaca entri ini akan terasa mahu juga ke sana. InsyaAllah esok kakchik nak ke sana lagi tapi untuk melihat Pameran Tamadun Islam pula. Sebelah pagi tu kakchik ingat nak menghadiri program wanita bersama Ustazah Asni Masnor di KTC tapi belum dipastikan lagi. Tengok keadaan di rumah dulu. Oklah, sila menjamu mata.



























2 comments:

  1. MasyAllah... seronoknya kak chik... masa pergi MAHA dulu pon mcm ni.. tgok jer best... tp syikin ni badan jer beso.. makan sesuap dua kenyang dah :| ... taleh g tmpt2 mcm ni.. tgok semua sedap.. tp kalau belu 1 benda pun belum tentu abes :|

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... seronok juga sebab boleh lihat perkara menarik. MAHA kakchik hanya sempat berkunjung sekali masa dibuat kat KB bbrp tahun yg lepas. Kalau kat negeri lain memang melepaslah kakchik. Hehehe, agaknya sebab syikin lebih suka masak sendiri tu yang kurang nak makan yg dijual kat tempat2 lain. Bagus juga tu.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails