Followers

4.7.11

Mengidam Lagi

Bismillah. Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Jangan marah ya sebab kakchik nak poskan gambar ini:

Jeruk kedondong hijau.

Di Kota Bharu ni siapa tahu kat mana nak beli jeruk kedondong hijau ni? Dah puas kakchik cari, tak jumpa juga. Rasa nak makan sangat.

Ini mengidam bukan kerana mengandung ya.

6 comments:

  1. Salam,

    lain mcm jer k.chik ngidam.. nak dapat adik ker?

    ReplyDelete
  2. Salam;
    lama tak mari sini ingat kak chik mengidam sebab ada isi...semoga kak chik mendapat apa yang diidamkan ye....Amin

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kakchik..hehe..baru nak test tanya, ada apa-apa ke???...

    ReplyDelete
  4. Wkslm Kittun. Kalau mengidam nak dapat anak tu alangkah bagusnya Reen. Kali ni hanya saja-saja nak makan.

    ReplyDelete
  5. Wkslm shiora. Ha'ah lama sungguh tak nampak shiori kat sini. Hehehe, sebab tu ada tulis kat bawah sekali tu, mengidam bukan pasal mengandung. Alhamdulillah dah dapat dah petang tadi.

    ReplyDelete
  6. Wa'alaikummussalam Ain. Hehehe... Ain terkena.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails