Followers

20.7.11

Ronda-Ronda di KelCheff 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Apa khabar kalian pada hari ni? Kakchik, alhamdulillah sihat... dan kakchik doakan kalian juga sihat sejahtera. Pagi ni kakchik nak ambil masa sedikit untuk berkongsi gambar-gambar yang kakchik ambil semasa singgah ronda-ronda dalam 30 minit di tapak Kelantan Cheng Ho International Food Festival (KelCheff 2011) petang semalam. Singgah sebentar saja sementara menunggu jam 5.30 petang untuk mengambil cik abe di pejabatnya. Oleh kerana masanya agak singkat dan tapak pameran dan jualan yang luas, kakchik hanya sempat singgah di beberapa tempat sahaja terutama di ruangan makanan.

Cukuplah dulu kakchik bercerita, biarkan saja gambar-gambar berikut menjadi pembantu kakchik. Mana tahu ada yang melihat dan membaca entri ini akan terasa mahu juga ke sana. InsyaAllah esok kakchik nak ke sana lagi tapi untuk melihat Pameran Tamadun Islam pula. Sebelah pagi tu kakchik ingat nak menghadiri program wanita bersama Ustazah Asni Masnor di KTC tapi belum dipastikan lagi. Tengok keadaan di rumah dulu. Oklah, sila menjamu mata.



























2 comments:

  1. MasyAllah... seronoknya kak chik... masa pergi MAHA dulu pon mcm ni.. tgok jer best... tp syikin ni badan jer beso.. makan sesuap dua kenyang dah :| ... taleh g tmpt2 mcm ni.. tgok semua sedap.. tp kalau belu 1 benda pun belum tentu abes :|

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... seronok juga sebab boleh lihat perkara menarik. MAHA kakchik hanya sempat berkunjung sekali masa dibuat kat KB bbrp tahun yg lepas. Kalau kat negeri lain memang melepaslah kakchik. Hehehe, agaknya sebab syikin lebih suka masak sendiri tu yang kurang nak makan yg dijual kat tempat2 lain. Bagus juga tu.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails

KakChik's bookshelf: read

Twilight
Prinsip-prinsip Gerakan Islam
Travelog Impian Abadi: Itu Yang Tertulis
The Power of Focus
To The Moon and Back
Terapi Solat Tahajud
Slumdog Millionaire
Telaga Budi: Himpunan Kata-Kata Hikmah Nik Abdul Aziz Nik Mat
Insan, Ingatlah: Sebuah Panduan Menuju Hati yang Tenang
Parenting Skills: Based on The Qur'an and Sunnah
Indahnya Hidup Bersyariat
Raising Boys: Why Boys Are Different-And How to Help Them Become Happy and Well-Balanced Men
Dewey: The Small-Town Library Cat Who Touched the World
The Secret of Happy Children
Positive Parenting: The Importance of Communication in Family Life
Islam & Demokrasi
The Leader in You
Soal Jawab Remeh Temeh Tentang Puasa Tapi Anda Malu Bertanya...
Senyumlah, Apa pun Masalahmu Ia pasti akan berlalu
How To Enjoy Your Life And Your Job
}

Networkblogs