Followers

1.12.09

Tak sihat la..

Assalamualaikum semua. 

Kakchik kurang sihat dan agak sibuk sehari dua ni.
Walaupun masih bercuti tapi tak macam cuti pun sebab di rumah ni macam kelas tadika.
Nak biarkan Ummi dengan Adik aje yang uruskan memang tak sampai hati.
Kakchik ucapkan ribuan terima kasih kepada tetamu yang singgah dan kakchik minta maaf kepada teman-teman yang tak sempat nak kakchik ziarahi. InsyaAllah kakchik cuba nanti.
Sebelum permisi, kata-kata menarik untuk dikongsikan bersama:
Jika bersuara itu lebih membawa keburukan dan keaiban, maka diam itu lebih baik. Namun jika diam itu membawa mudharat dan membenarkan maksiat, maka bersuara itu dituntut. Di situlah artinya keperluan. Wallahu'alam (dari doktorgigi04)

Wassalam.

6 comments:

  1. Samalah dengan kak tie, tak sihat. Badan lembik macam jelly... baru boleh blogging ni.. sehari monyok je, hehe..

    Semoga hidup kita diberkatiNya.

    ReplyDelete
  2. Moga cpt sembuh...take care!

    ReplyDelete
  3. salam kak chik..moga kembali sihat sejahteralah hendaknya... jgn lupa makan ubat ye kak chik ku sayang...

    ReplyDelete
  4. kak nza, terima kasih kak. insyaAllah akan usaha agar cepat sihat.

    ReplyDelete
  5. Huhu kak tie pun sama tak sihat ya. Kakchik doakan kak tie juga akan sihat seperti biasa secepat mungkin. Macam ni lah tiap kali lepas raya. Habis hilang daya dan upaya.

    ReplyDelete
  6. wa'alaikummussalam fmina08. terima kasih atas doa tu. insyaAllah badan dah makin sihat cuma tekak je masih rasa sakit.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails