Followers

31.12.09

Malam tahun baru

assalamualaikum dan salam tahun baru masehi 2010 kepada semua yang berkunjung ke sini.


terima kasih sebab kalian terus setia dalam persahabatan di alam maya ini bersama kakchik.
walau sudah banyak tahun kakchik terlibat dalam dunia blog ini, 2 tahun kebelakangan ini sajalah kakchik mendapat ramai kawan.
kehadiran kalian amat-amat mengisi kebahagian hidup kakchik.
malam ni sepatutnya kakchik berada di kedai baru kakchik mengemas dan menyusun apa yang patut tapi takdir Allah mengatasi segalanya.
kunci kedai hanya boleh diambil pada pagi sabtu kerana tuan kedai masih di kuala lumpur.
huhu, punahlah sikit harapan dan perancangan.
tapi, kakchik terima... mungkin ada hikmah yang lebih baik di sebalik hal ini.
jadi, dok rumahlah kakchik malam ni melayan badan yang letih tapi tidak mahu beradu.
malam ni macam-macam yang berlegar di fikiran.
terfikir, mungkin sekalian orang sudah pun memasang azam yang baru. kakchik sudah memperbaharui azam sejak 1 muharram yang lalu.
bagi kakchik itu tahun baru yang lebih bermakna berbanding 1 januari esok.
malam ni kakchik akan tulis je apa yang terlintas di fikiran.
kalau takde kesinambungan daru satu ayat ke satu ayat tu harap dimaafkan la ya.
itu hak kakchik untuk menulis dan hak kalian untuk baca atau tidak.


terkilan sikit sebab tidak sempat menghabiskan kouta kelas yang kakchik daftar di bodypower.
sepatutnya kakchik habiskan 10 kelas tapi dek sibuk dengan urusan memindahkan kedai, mesyuarat dan macam-macam lagi, kakchik rugi 2 kelas.
huhu, melayang sikit duit.
oh, itulah tempat kakchik bersenamrobik sebanyak 3 kali seminggu.
biasanya setiap petang ahad, isnin dan selasa kakchik akan singgah di situ selepas balik kerja.
ahad kelas bodymove, isnin, bodystep dan selasa, zumba.
kakchik bersenamrobik untuk kesihatan.
nak bersukan pula keadaan kurang selesa bagi kakchik kerana kebanyakan pusat sukan dan rekreasi ada ramai lelaki ajnabi.


Bookcafe from Mapple.net
bookcafe, ialah angan-angan yang belum menjadi kenyataan.
mungkinkah 1431 hijrah dan 2010 akan memastikan ianya menjadi kenyataan.
insyaallah, nak seribu daya, malas seribu dalih.
kita mulakan peringkat demi peringkat.

hmm.... dah mati idea dah.

mengantuk.

zzz

4 comments:

  1. tetiber raser cam nak peluk k.chik..
    ummmm...betulll

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru...moga impian kakchik trcapai...insyallah.

    ReplyDelete
  3. kiut ler ikon profile erin tu, hehe.

    terima kasih ya erin. kakchik dpt rasakan kehangatannya.

    ReplyDelete
  4. terima kasih kak nza. selamat tahun baru juga kak. semoga impian kita sama2 diperkenankan-Nya

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails