Followers

4.12.09

Sarapan


Assalamualaikum.
Nak cepat ni. Ada hal kat KB.
Jemput sarapan ya dengan Ayam Goreng Kunyit.

8 comments:

  1. alhamdulillah... memang sedap masayu. hehe masuk bakul angkat sendiri.

    ReplyDelete
  2. kak chik...rindunya sha.

    internet sha bermasalah. tak dpt lawat kak chik. bestnye ayam...nak jugak:)

    ReplyDelete
  3. waaa...sedapnya kalau dimakan dgn nasi panas2...

    ReplyDelete
  4. kesian kat sha. patut la bbrp hari tak nampak. skrg dah ok ke internet tu?
    lauk ayam tu senang je nak buat sha. kalau sha nak makan cuba buat guna resepi ni:

    bahan2:
    daging ayam ikut suka, potong kecil2
    gaul rata dengan sesudu teh serbuk kunyit dan garam secukup rasa.
    biarkan sekejap.
    1/2 labu bawang besar, potong bulat.
    beberapa biji lada hijau, dihiris2.

    cara2:
    goreng ayam hingga hampir masak.
    masukkan sedikit minyak.
    gaul rata.
    masukkan bawang dan lada.
    gaulkan hingga naik bau wangi.
    bila bawang agak layu, angkat dan hidang.

    senang kan.

    ReplyDelete
  5. nadiah, kat sini makan pagi pun lebih kurang makan tgh je lauknya.

    ReplyDelete
  6. kak kam, sangat-sangat la betul.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails