Followers

4.7.09

Hantar Barang ke OUM

Kakchik dengan kereta baru, hehe... proton exora... boleh ke? RM849 sebulan untuk 9 tahun. Hmm... lain kalilah ya.

Yang sebenarnya kakchik posing malam tadi semasa hantar barang ke OUM untuk program hari ni. Sekarang ni kakchik masih di OUM dan mungkin dalam masa sejam lagi kakchik AKAN BERTEMU KAK INA KL dan DJ FIZA !!!

Jangan jeles ya. Pagi tadi kakchik JUMPA SHU, blogger yang juga rakan seuniversiti tapi hari ni baru bertemu mata. Hehe kakchik dapat tengok muka shu tapi shu tengok mata kakchik aje... (gambar-gambar hari ni kakchik akan upload kejap lagi.)


Inilah dia 2 orang pembantu kakchik malam tadi. Yang berseluar kehijauan tu (nampak macam coklat) semua dah kenal kan, cik abe la tu... dan yang sorang lagi tu ialah kawan baiknya. Kakchik pun tak sempat berkenalan dengan dia malam tadi.

Terima kasih Yang dan kawan tu. Bukannya ringan mengangkat kotak-kotak buku yang banyak tu. Belanja makan lain kali la ya.


Papan tanda OUM. Tadi kakchik dah bergambar kat situ. Nanti kakchik upload gambar-gambar sepanjang program hari ni.

Jumpa lagi.

10 comments:

  1. alam kak chik..

    wah bestnya kak chik jumpa kwn2 blog...jeles nie

    ntah bila leh jumpa lak ngan shu dan kak ina tu..klu dpt jumpa kak ina mesti syiok suh dia msk sedap2...hehehe

    ReplyDelete
  2. ingatkan kak chik beli kereta baru...hihihi.
    bestnya dapat bersua dgn kwn2 blogger ye...

    ReplyDelete
  3. Selamat Petang Kakchik..
    eemmm Tak tak berkesempatan ke Hari Terbuka OUM.. TED dan MAMA pi beli barang2 dapur..Balik petang tu plak terikat dgn kelas tuisyen.. Insyaallah lain masa dan lain situasi pasti ketemu 4 mata..

    ReplyDelete
  4. Okey kak chik
    zam pun nak tengok suasana kat oum hr ni

    ReplyDelete
  5. wa'alaikummussalam yan. memang syok habis tadi. dah la kami semuanya mulut banyak, hehe. insya-Allah panjang umur murah rezeki jumpalah kita.

    ReplyDelete
  6. suzi, hah terkena juga... saje je posing... tak mampulah suzi. pakai kenari pun dah cukup buat masa ni. lagipun kami berdua je dan kotak buku sekali-sekala, hehe. jumpa kwn2 mcm kawan lama yg dah lama terpisah je, seronok. tak puas sembang kata fiza.

    ReplyDelete
  7. Salam Ted. Takpelah Ted... takde jodoh kita hari ni. Lagipun Ted bersama Mama kan, lebih afdal tu drp jumpa dgn kakchik. lain kali insyaAllah ada peluang lagi.

    ReplyDelete
  8. zam, insya-Allah kejap lagi.

    ReplyDelete
  9. one Z, nak sambar lagu mana la kalau duit pun seciput saje.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails