Followers

16.7.09

Lepas habis periksa sambung baca ini...



Assalamualaikum semua.
Malam-malam baru ada peluang untuk kemaskini blog.
Siang tadi ada periksa, esok dan lusa pun ada lagi.
Apapun sekadar nak isi juga kekosongan entri untuk 16 Julai ni.

Ops, nak tanya.... petang tadi ada kalian mengukur arah Kiblat?
Ada beberapa blog yang mengajak kita mengukur arah Kiblat pada jam 5.28 petang tadi.
Tak sempat nak baca habis maklumatnya sebab sibuk nak tengok buku.

Hmmm... buku di atas tu kakchik dah mula baca sebelum minggu periksa ni tapi ditangguhkan sementara waktu.
Mungkin akan disambung bila ada masa selepas tamat periksa.
Itu pun kalau kakchik tak ke KL.
Tapi kenalah ada azam kan, kalau tidak tak membacalah gamaknya.

Wassalam.

2 comments:

  1. Zureen ada beli dan baca buku ini tapi tak sempat habiskan ..(sbb a bit boring dgn cara penyampaian fakta berulang2)..

    Tapi anak suka pula membacanya ..

    ReplyDelete
  2. zureen, mmg banyak fakta sejarah dan bahasa pun tinggi kan tapi kakchik nak juga cuba habiskan.

    pelik juga tu kalau anak-anak zureen suka, hehe, jarang budak-budak nak minat baca buku tebal ni.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails