Followers

13.7.09

Dari tingkat atas rumah baru

Hulur saja tangan ikut tingkap, tentu dah boleh makan.






Sayangnya semuanya jiran yang punya.

10 comments:

  1. tak pa....nanti jiran tu sedekah la.

    ReplyDelete
  2. Salam kakchik, pindah umh baru ke? :)

    ReplyDelete
  3. one z, masalahnya jiran dah lama meninggal dunia, anak-cucunya semua dok jauh.

    ReplyDelete
  4. wkslm intan, kakchik belum pindah. rumah baru masih dalam pembinaan. saja gi tengok-tengok perkembangan terkini.

    ReplyDelete
  5. salam... kakchik... rumah dah siap ke?

    * Bolehlah kak e numpang bermalam ya... tak payah duduk kat hotel kan hehehehehehe :P

    ReplyDelete
  6. Buah apa tu kak Chik??..uish mcm sedap jer..

    ReplyDelete
  7. alalala kakchik...cikmin baru nam ngendeng......

    ReplyDelete
  8. wkslm kak e. rumah belum siap kak. baru pasang frem tingkap dan pintu. eh... kalau kak e dtg ke sini nak tumpang boleh je. rumah kami kecik tapi ada bilik tamu, hehe.

    ReplyDelete
  9. zureen, itu buah langsat. memang sedap.

    ReplyDelete
  10. cikmin tu kalau mengidam cepat bagitau cik kamal, boleh dia carikan. bukan kakchik punya tu, boleh tengok dan telan air liur je.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails