Followers

18.6.09

Terima kasih Suzi, Sha & Srikandi (3S)

Assalamualaikum dan salam petang semua. Dah makan tengahari ke? Harap-harap semua dah makan ya. Kakchik belum makan lagi sebab tadi ada makan ayam panggang setengah peha dan french fries di ayamas. Jadi masih kenyang lagi. Lagipun, kalau hari cuti macam ni selalunya lambat sikit rasa lapar.

Hari ni kakchik nak tampalkan 3 hadiah yang kakchik terima dari teman-teman.

Hadiah SAHABAT ini kakchik terima dari SUZI yang kini bermusafir di negara OZ. Terima kasih ya Suzi. Suka kakchik tengok gambar ni. Terasa beginilah gambarannya persahabatan di antara kita. Ianya mungkin akan lebih erat jika kita dapat bersua muka kan.



Hadiah seterusnya kakchik terima dari SHA yang kini mengajar di Perak. Orangnya sukakan kraftangan dan memang menerima tempahan. Terima kasih juga untuk Sha yang sudi berkongsi hadiah ini dengan kakchik. AWARD NENO'S ni nampak Abstrak!



Dan yang terakhir sekali ialah hadiah yang agak lama kakchik terima, mungkin bulan lepas tapi kakchik baru berkesempatan hari ni menampalnya di sini. BERTUAH AWARD 2009 ini ialah dari Medan, Indonesia. Terima kasih adik ya. Kakchik memang rasa bertuah kerana dapat mengenali adik.



Sebagai tanda terima kasih kakchik kepada kalian bertiga, kakchik titipkan kad ini untuk kenang-kenangan. Diharap kalian sudi menerimanya.


5 comments:

  1. assalammualaikum kak chik....
    nak bg cadangan pd kak chik utk baca novel bertajuk melakar cinta firdausi terbitan PTS...
    pengarangnya adlh 2 org...

    sy dah abis baca dan mmg memberi iktibar...
    cerita ttg perjuangan di palestin...

    tq kak chik tunjukkan cara pakai niqab guna tudung bidang 60'...
    sy dah pndai dan tahu caranya

    ReplyDelete
  2. Salam kak chik...
    sy dtg ziarah ni...
    sihat ker?

    ReplyDelete
  3. Wa'alaikummussalam sya_ais.

    Insya-Allah kakchik akan membacanya juga nanti sebab sekarang ni sedang menunggu penghantaran baru dari PTS. Bunyinya macam menarik tu.

    Pasal niqab tu, sama-sama dan baguslah kalau sya_ais sudah berjaya. Bila nak bagi kakchik tengok?

    ReplyDelete
  4. Wa'alaikummussalam TC,

    Terima kasih banyak singgah ke teratak kakchik ni walaupun TC pun banyak kerja.

    Kakchik alhamdulillah sihat. Semoga TC pun sihat juga.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikumwbt..kak chik.byk dpt award tuu..comey2 pulok tuh..

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails