Followers

27.9.09

Re-Union ex-Faris '91 pada 25 Sept. 2009

Masih banyak gambar nak 'upload' tapi internet sangat perlahan hari ni. Tengok yang ini ajelah dulu.


Kakchik dan Marini bergambar dengan bekas-bekas guru, Pn. Rodziah, Mama Chan dan Pn. Wan Faezah.


Menyambut kedatangan Mama Chan yang pernah mengajar kami subjek Kimia.


Ini kawan baik kakchik, Dr. Marini, pakar bius Hospital Kuala Krai. Kami dulu rakan sekelas.


Yang ni pula Syikin, orang kuat IT di Telekom KL. Dulu kami panggil dia Mek Tek sebab dia kecil tapi sekarang ni kakchik lagi kecik dari dia.


Seronok dapat jumpa bekas guru BM kakchik, Pn. Rodziah. Tak sangka pula dia kenal cik abe.


Kakchik berucap bagi pihak perempuan, entah apa-apa yang kakchik sebut hari tu. Tahu sajalah bila 'on the spot' ni, main taram saja, hehe.


Nora dengan Sue posing dengan elok sekali, Linda (isteri Noridwan) menyendiri je, tentu segan nak bercampur dengan kami yang mulut becok semuanya. Hasni kat tepi tu dok sembang apa dengan Syikin.


Wan, Aya dan anak-anak. Yang sebelah kanan tu kakchik saja nak ambil gambar cik abe sedang makan.

4 comments:

  1. salam kak chik

    selamat hari raya maaf zahir dan batin.

    wah sonoknye tgk gambar2 kak chik nie..yg paling best dpt jumpa kwn2 dan cekgu2..syioknyer...

    yan turut hepi tgk...bilalah nk jumpa kwn2 lama dan dpt jumpa cekgu2 yan dulu. antara cekgu yg yan paling rind cikgu zuraida derani duk kat pasir mas...rindunye kat dia...hihihi..kot2 ler kak chik kenal kan...hhaahaa

    ReplyDelete
  2. sportingnye cikgu2 kak chik..suka betul sha. susah nak jumpa cikgu yang sporting macam tuh sekarang:)

    ReplyDelete
  3. wkslm yan.
    selamat hari raya dan maaf zahir batin dari kakchik juga.
    begitulah yan, bukan mudah nak berjumpa, bila ada peluang memang meriah sangat.
    insyaallah yan pun akan ada peluang juga nanti. rancanglah dengan kawan-kawan.
    nama cikgu zuraida tu macam pernah dengar je.

    ReplyDelete
  4. sha,
    kami dulu memang rapat juga dengan cikgu-cikgu ni.
    w/pun ada yang tak mengajar kelas kakchik tapi kami baik juga sebab dok asrama penuh ni memang komuniti sekolah dah macam famili.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails