Followers

20.4.11

Yang Menarik: Dari Zahra' ke Pulau Melaka

Assalamualaikum.

Gambar-gambar diambil sepanjang perjalanan pulang dari kerja. Dari Telipot melalui Jalan Sultan Yahya Petra hingga Jalan Dato' Lundang. Sama-sama letih jadi masing-masing berdiam diri saja. Sesekali kakchik ambil gambar papantanda tempat-tempat yang menarik, mungkin boleh dikunjungi suatu hari nanti.

Masih murah dan pelanggannya sentiasa ramai.

Baru dibuka beberapa bulan lepas. Dulu SMI Aman kini KK Home Deco.

Sudah lama berhajat mahu ke sini tapi tak pernah bersungguh nak pergi.

Orang kata makanan Arab kat restoran ini lagi sedap berbanding AM Tarbush. Allahu'alam.

Entri pagi ni hanya gambar-gambar saja sebab kakchik ada banyak kerja. Walaupun ringkas, kakchik cuba nak kongsikan perkara menarik yang ada di KB ni. Mana tahu tempat-tempat ini boleh membantu sesiapa yang berkenaan.

Selamat bekerja!

4 comments:

  1. Salam kakchik,

    Lamanya tak singgah di sini...terlalu sibuk sejak akhir2 ini...urusan dunia yang tak pernah habis...
    Anyway, thanks for the info...
    like it.

    ReplyDelete
  2. salam kak chik.
    wwalaupun KB ni dikatakan taklah maju sgt,tp tiga tahun saya ddi sini, suka sgt panorama bandarnya.heeh.

    Actually kedai arab tu dah gi dah, rasanya ( i think) AM Tarbush lagi sedap. entahlah.
    tapi kedai tu mahal lagi dari AM Tarbush, bajet seorang plg kurg RM20

    ReplyDelete
  3. Wkslm Alasmal. Lebih kuranglah kita ya. Kakchik pun kerana sibuklah yang buat entri bergambar je ni. Sama-sama. Semoga info ni boleh membantu bila Alasmal terbang ke KB lagi.

    ReplyDelete
  4. Wkslm Ibnu Mutalib. Alhamdulillah... terima kasih banyak sebab Ibnu Mutalib suka tinggal di sini walau negeri kakchik ni tidaklah se'happening' negeri lain. Betul ek pasal harga dan makanan kat Arabesque tu? Terima kasih bagitau kakchik ya. Sebenarnya dua-dua pun belum pernah pergi tp kalau nak cuba mungkin ke AM Tarbush lah sebab lebih dekat dgn pejabat.

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails