Followers

28.8.09

Dah selesai sahur tadi

Salam subuh kepada semua teman-teman dan tetamu KeluargakuSayang. Kakchik nak cepat ni sebab nak solat subuh pula kejap lagi. Hanya nak kongsikan menu sahur kami. Biasa-biasa je.


Hidangan penuh.


Sambal mangga muda dan sate perut.


Gulai ikan tenggiri dan ayam goreng. (gambar jadi senget)

Selamat berpuasa hari ke 7.

5 comments:

  1. salam kak chik...wah sedapnyer menu tu..terliur tgk menu2 tu...

    satey perut sedap ke kak chik? yan organ dalaman nie mmg x mkn...huhuhuu...x tahu ler, geli je rasanya...hhihihi...tp MIL ckp sgt2 marbeles...

    ReplyDelete
  2. kak, tengok tgh2 harini jadi lapaq pulak

    ReplyDelete
  3. wkslm yan. mekasih... hehe menu sempoi pun yan kata sedap.

    sate perut tu adik ipar kakchik yang suka makan. kakchik pun kurang makan organ dalaman ni.

    ReplyDelete
  4. luth, maaf lah ya, tak berniat untuk buat luth lapar. harap berjaya menahan godaan.

    ReplyDelete
  5. Salam, Kak chik sedapnya lauk pauk masa sahur, lela nak blaja wat sambal belacan mangga tu bleh tak? nampak cam best nerj, cairrrrr jerk, meleleh lela kat sini, huhuhu, kak chik blend ke?

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails