Followers

3.11.11

BERTEMU WAHEEDA WASSINI DI HOTEL RIVERVIEW

BISMILLAH. Assalamualaikum dan salam sejahtera teman-teman semua. Alhamdulillah sebelum kakchik keluar menyelesaikan beberapa urusan penting di KB, kakchik nak kongsikan beberapa keping gambar kenangan semasa pertemuan bermakna antara kakchik dengan waheeda petang semalam.

Pertemuan yang dinanti-nantikan sejak tahun lepas, akhirnya diizinkan Allah juga. Alhamdulillah. Terima kasih sangat-sangat kepada wawa yang sudi memberitahu kakchik yang dia akan datang ke Kelantan menemani Ust Akhil Hayy yang ada program bersama Karnival Remaja Islam 2011 di Balai Islam.

Ringkasnya, kami telah bertemu. Sejam masa berlalu begitu pantas namun kakchik yakin kami sangat gembira dengan pertemuan itu. Allahu Allah. Debaran sejak sehari sebelumnya akhirnya hilang jua. Waheeda sangat ramah dan kakchik rasa seperti kakchik bertemu kawan baik yang telah lama terpisah. Alhamdulillah atas talian ukhuwwah ini.

Melalui KakChik's Wardrobe silaturrahim terjalin, akhirnya Allah pertemukan juga. Semoga ikatan persahabatan antara kami kekal selamanya.



InsyaAllah nanti kita 'calling-calling' ya wawa.


KakChik
Baiti Jannati, Kg. Pulau Melaka
03 Nov 2011

10 comments:

  1. wahhh,.kakchik dapat jumpe k.wawa,..bertuahnye,.

    ReplyDelete
  2. salam Kak chik..
    dulu pernah keja sebumbung ngan Wawa zaman dia jadi artis...ramah & cpt mesra orgnya...dah 5 thn tak jumpa...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kakchik... bestnyer jumpa waheeda..siap dapat peluk lagi...hehehe...dh macam adik ngan kakak jer..

    ReplyDelete
  4. Kakchik saya tak tahu yang mana kakchik dan yg mana waheeda... :)

    Mohon ye kakchik,
    Nak jemput semua join GiveAway di blog saya...

    Blog Tinta Comellote

    ReplyDelete
  5. Ya'ALLAH chik...setahu cikmin kan..wawa ni memang kurus orangnya kan...kakchik pulak nampak sangat lah keciknya disamping wawa.. :) comel..

    ReplyDelete
  6. CIKNUURUL: Allah yang izinkan Nuurul. Kakchik amat bersyukur.

    ReplyDelete
  7. MamaYatie: Wa'alaikummussalam. Wah... ada sejarah rupanya dgn Wawa ya. Lepas ni bolehlah sambung semula silaturrahim tu.

    ReplyDelete
  8. Cendana Kasih: Wa'alaikummussalam Noorma. Rezeki :) hehehe... Wawa yang peluk kakchik terima je... rasa lebih erat persahabatan

    ReplyDelete
  9. Wan Anie: hehehe... yang kecik tu lah kakchik :) Silakan. Kakchik dah lama tak sertai giveaway ni.

    ReplyDelete
  10. Cikmin: Memang kurus cikmin tapi maintain stylo hehehe. Chik memang kecik cikmin. Kalau dapat jumpa cikmin, tentu tak sangka dgn kecomelan chik ni kuikuikui

    ReplyDelete

Kakchik ucapkan terima kasih banyak sebab teman-teman sudi memberi komen. Insyaallah kakchik akan membalasnya secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails